Sepetim(0 ürün)
Alışveriş sepetinizde ürün yok.

Sık Sorulan Sorular

Siparişleriniz PTT Kargo tarafından pazar ve resmi tatiller hariç 09.00 – 16.00 saatleri arasında sistemde tanımladığınız teslimat adresine ulaştırılmaktadır. Teslimatlar adresinizin konumuna göre mücbir sebepler dışında 2 - 3 iş günü içerisinde, merkezi dağıtım alanları dışındaki kargonuz ise özel teslim gününde kapınıza teslim edilmektedir. Kargo şirketinden kaynaklanan gecikmelerden market.sleepy mesul değildir.

Siparişiniz adresinize getirildiğinde, adresinizde bulunmamanız durumunda kurye tarafından adresinizde tarafınıza ulaşılamadığını bildirir ihbar notu bırakılır. İhbar notu bırakılan siparişlerin 3 iş günü içerisinde ihbar notunda bildirilen kargo şubesine gidilerek teslim alınması gerekmektedir. 3 iş gününde teslim alınmamış siparişiniz kargo tarafında market.sleepy’ye iade edilir.

İade edilen siparişleriniz market.sleepy’ye ulaşınca ücret iade işleminiz başlatılacaktır. Kargo kaynaklı şikâyetlerinizi info@sleepy.com.tr veya 0 850 644 55 00 numaralı çağrı merkezimize bildirebilirsiniz.

149,99 TL'ye kadar olan siparişlerinizde kargo Ücreti 29,99 TL, kapıda ödeme ücreti +15 TL dir. 150 TL ve üzeri alışverişlerinizde ücretsiz kargo, 250 TL ve üzeri alışverişlerinizde ücretsiz kargo + Masrafsız kapıda ödeme bulunmaktadır. 600 TL üzerinde kapıda ödeme siparişi oluşturulamamaktadır. 

Market.sleepy.com.tr’den satın aldığınız ürünü, kargodan teslim aldığınız günden itibaren 14 gün içinde market.sleepy.com.tr’ye başvurarak, iade koşulları dahilinde kargo bedeli ödemeden ücretsiz olarak iade edebilirsiniz. Eğer ürün iade koşullarını karşılamıyorsa ürün adresinize geri gönderilebilir.
Ürünlerin cayma hakkı dahilinde iade alınabilmesi için satın alınan ürünün orijinal kutusunda ve içinde bulunan ambalajlara zarar verilmemiş olması, İrsaliyesi ve birlikte alınan diğer ürünlerin yanı sıra, varsa hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerle birlikte aynı anda hasarsız ve eksiksiz gönderilmesi gerekir. Satın alınan hijyenik ürünlerin paketlerinin açılması durumunda cayma hakkı kapsamında iade alınamaz. İadelerinizi anlaşmalı olduğumuz Ptt Kargo firması ile göndermeniz gerekmektedir. Farklı kargo şirketleri ile yaptığınız iadeler kabul edilmemektedir. (Ptt Kargo Müşteri No:302670116 dir. Bu hesaplar kullanılmadan gönderilen kargolar teslim alınmadan iade edilmektedir.)


Aşağıdaki ürünlerde cayma hakkının kullanılması, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır. Aksi halde iade alınamamaktadır:

Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olanlardan iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan (Bebek bezi, Külot Bez, Hijyenik Ped, Islak Havlu, Hasta Bezi ve Yatak Koruyucu örtü vb.) ürünler iade alınmaz


Hediye Ürün İadeleri:

Market.sleepy.com.tr’de bir ürünün yanında hediye olarak sunulan ürünlerin tek başına iade işlemi yapılamaz. Hediye ürünün iade alınması işlemi ancak ana ürünle birlikte gönderildiğinde gerçekleştirilebilir. Bu yüzden iade işlemi için ana ürünü ve hediye ürünü aynı anda göndermeniz gerekir. 

Market.sleepy.com.tr, mesafeli satış yönetmeliğinin 12 maddesinin 1 fıkrasına göre tüketicinin cayma hakkını kullandığına ilişkin bildirimin kendisine ulaştığı tarihten itibaren 14 gün içinde, iade koşulları sağlanması dahilinde bütün bedelleri geri ödemekle yükümlüdür. 14 günü aşan iade talepleri için işlem gerçekleştirilememektedir.

market.sleepy.com.tr’den satın aldığınız ürünü, kargodan teslim aldığınız günden itibaren 14 gün içinde market.sleepy.com.tr’ye başvurarak, iade koşulları dahilinde kargo bedeli ödemeden ücretsiz olarak iade edebilirsiniz. Eğer ürün iade koşullarını karşılamıyorsa ürün adresinize geri gönderilebilir.
Ürünlerin cayma hakkı dahilinde iade alınabilmesi için satın alınan ürünün orijinal kutusunda ve içinde bulunan ambalajlara zarar verilmemiş olması, irsaliyesi ve birlikte alınan diğer ürünlerin yanı sıra, varsa hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerle birlikte aynı anda hasarsız ve eksiksiz gönderilmesi gerekir. satın alınan hijyenik ürünlerin paketlerinin açılması durumunda cayma hakkı kapsamında iade alınamaz .
Aşağıdaki ürünlerde cayma hakkının kullanılması, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır. Aksi halde iade alınamamaktadır:
Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olanlardan iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan (Bebek bezi, Külot Bez, Hijyenik Ped, Islak Havlu, Hasta bezi ve Yatak Koruyucu örtü vb.) ürünler iade alınmaz
Hediye Ürün İadeleri:
Market.sleepy.com.tr’de bir ürünün yanında hediye olarak sunulan ürünlerin tek başına iade işlemi yapılamaz. Hediye ürünün iade alınması işlemi ancak ana ürünle birlikte gönderildiğinde gerçekleştirilebilir. Bu yüzden iade işlemi için ana ürünü ve hediye ürünü aynı anda göndermeniz gerekir. Ayrıca ürünleri göndermeden önce her iki ürün için de iade talebi oluşturmalısınız

Siparişinizin hazırlanma aşaması tamamlanana kadar siparişinizi iptal edebilirsiniz. İptal işleminin gerçekleşmesi için siparişinizin hazırlanma aşamasını hesabınızdan siparişlerim bölüne girerek görebilirsiniz. Kargoya verilmemiş ürünler için info@sleepy.com.tr veya 0 850 644 55 00 numaralı çağrı merkezine bilgi vermeniz gerekmektedir.

Siparişinizin statüsünü kontrol etmek için ana sayfanızda yer alan "hesabım" sekmesinden ilgili siparişi kontrol ediniz. Eğer siparişiniz "kargoya verildi" statüsünde değil ise teslimat adresinizi değiştirebilirsiniz. Yeni adresinizi iletmek için 0850 644 55 00 numaralı çağrı merkezimizi arayabilir ya da info@sleepy.com adresine e-mail gönderebilirsiniz.

T.C. Sağlık Bakanlığı’nın hijyenik ürün yönetmeliğine göre tekrar satışı mümkün olmayan, hijyenik ürünler, göğüs pompası, ateş ölçer, iç çamaşırı, hijyenik ped, tıraş bıçakları, kişisel bakım ürünleri, gıda ürünleri, bebek bezi, ıslak mendil, alıştırma külodu, tuvalet adaptörü, kozmetik ürünler, temizlik ürünleri ve benzeri ürünlerde, ürünlerin kusurlu olması dışındaki hiçbir koşulda değişim işlemi yapılamamaktadır.

Market.sleepy.com.tr sitesinde, sipariş verme işleminizin sepet aşamasında, sepet özeti bilgilerinin altında "İndirim Kuponları (Ekle)" butonu yer almaktadır. Bu butona tıklayarak kullanmak istediğiniz indirim kuponunu seçebilir veya eklemek istediğiniz İndirim Kodunu buraya yazarak ekleyebilirsiniz. Bir siparişinizde en fazla 1 adet indirim kuponu kullanabilirsiniz. İndirim Kuponlu alışverişlerde alışverişinizde ki ürün tutarınızın İndirim Kuponu tutarından yüksek olması gerekmektedir.

Siparişlerinizi 24 ila 36 saat arasında özenle hazırlayıp seçtiğiniz kargo şirketine teslim ediyoruz. Kampanya Kapsamında vermiş olduğunuz siparişlerde kargoya verilme süresi 10 iş günü olabilmektedir.

Teslim aldığınız ürünler sizin sipariş verdiğiniz ürünlerden farklıysa 0850 644 55 00 numaralı çağrı merkezimiz veya info@sleepy.com.tr adresine sipariş numaranızı durumu anlatarak e-mail gönderebilirsiniz. Size en kısa sürede konuyla ilgili cevap verilecektir.

Siparişiniz adresinize getirildiğinde, adresinizde bulunmamanız durumunda kurye tarafından adresinizde tarafınıza ulaşılamadığını bildirir ihbar notu bırakılır. İhbar notu bırakılan siparişlerin 3 iş günü içerisinde ihbar notunda bildirilen kargo şubesine gidilerek teslim alınması gerekmektedir. 3 iş gününde teslim alınmamış siparişiniz kargo tarafında market.sleepy’ye iade edilir.
Kargo kaynaklı şikâyetlerinizi info@sleepy.com.tr veya 0 850 644 55 00 numaralı çağrı merkezimize bildirmeniz gerekmektedir.

Size teslim edilen paketin içinden ürünün hasarlı, ezik ya da ıslak çıkması durumunda;
Durumu teslimat sırasında fark ettiyseniz: Islak, Ezik, Patlak, Yırtık vb. durumdaki paketi teslim almadan kargo görevlisinden “Hasar Tespit Tutanağı” düzenlemesini isteyiniz. Ürünleri dış etkenlerden koruyacak şekilde paketleyip sağlam poşetlerle ambalajlıyoruz. Bu ambalajlara rağmen ürün kullanılamayacak şekilde zarar görmüşse kesinlikle kargoyu teslim almayınız ve teslimat evraklarını imzalamayınız.
Durumu teslimattan sonra fark ettiyseniz: info@sleepy.com.tr veya 0850 644 55 00 numaralı çağrı merkezimize ürünü teslim aldığınız gün fotoğraflarla bildirmeniz gerekmektedir. Gerekli Kontroller sağlanarak durumla ilgili yapmanız gerekenler temsilcimiz tarafından size telefonda anlatılacaktır.

Siparişleriniz Ptt Kargo firması ile gönderilmektedir. Diğer kargo şirketleri ile anlaşmamız bulunmadığından farklı kargo şirketleriyle gönderim yapılamamaktadır.

İade işlemlerinde kargo ve kapıda ödeme işlem ücreti ödenmemektedir. Sadece ürün bedeli ödenmektedir.

İadelerinizi anlaşmalı olduğumuz Ptt Kargo firması ile göndermeniz gerekmektedir. Farklı kargo şirketleri ile yaptığınız iadeler kabul edilmemektedir. (Ptt Kargo Müşteri No:302670116 dır. Bu hesaplar kullanılmadan gönderilen kargolar teslim alınmadan iade edilmektedir.)

İadeniz market.sleepy’nin ilgili birimleri tarafından incelendikten sonra iade şartlarına uygun olması durumunda iade işlemleri başlayacaktır. iade işleminiz ile ilgili size 0 850 644 55 00 numaralı danışma hattımızdan bilgi verilecektir. İadenizin onaylandıktan sonra kredi kartlı ödemeleriniz doğrudan kartınıza iade edilmektedir. Kapıda Ödeme ile yapılan alışverişlerde info@sleepy.com.tr adresine gönderdiğiniz IBAN numarasına ücret iadesi yapılacaktır.

Ayıbı yetkili şikayet birimi tarafından tespit edilen tüm ürünler iade edilebilir ancak mazeretsiz iadeler aşağıdaki durumlarda kesinlikle yapılamamaktadır:
Hijyenik gruba dahil ürünler, ambalajı açılmış ya da zarar görmüş olan bebek bezi, hijyenik ped, ıslak havlu vb.:
Tüm kullanılmış ürünler (tekrar satılabilirlik özelliğinin yitirilmesinden dolayı iade ve değişim süresine uygun olsa dahi iade ya da değişimi söz konusu olmamaktadır).:
T.C. Sağlık Bakanlığı’nın hijyenik ürün yönetmeliğine göre ayıplı ürün olmadığı sürece hijyenik ürünlerin açıldıktan sonra iade veya değişim imkanı bulunmamaktadır. İade süresi dolan tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş ya da hasar görmüş ürünlerin iade ve değişimi kabul edilmeyecek ve size karşı ödemeli olarak geri gönderilecektir.

Siparişin eksik gelmesi durumunda, info@sleepy.com.tr veya 0850 644 55 00 numaralı danışma hattımızdan siparişinizi kargodan teslim aldığınız gün bize bildirmeniz gerekmektedir. Eksik gönderi bildirimleriniz incelemeler neticesinde en kısa sürede çözülmektedir. Söz konusu işlemleri yaptıktan sonra eksik gönderildiği paketleme servisi tarafından onaylanan talepleriniz aynı gün tarafınıza yeniden gönderilecektir. Eksik ürün bildirimi 7 gün içinde yapılması gerekmektedir.

Yanlış gönderim olan siparişlerde Kargo ücreti tarafımızdan ödenecektir. Ancak; Kapıda ödemeli siparişlerde onayı alınan ve kredi kartıyla yapılan alışverişlerde seçim sizin tarafınızdan yapıldığı için yanlış siparişin kargo ücreti tarafınızdan ödenecektir.

Size daha iyi bir alışveriş deneyimi sunabilmek için çerezler kullanıyoruz. Detaylı bilgi için Üyelik Sözleşmesi ve Gizlilik Politikamızı açıklama metnini inceleyebilirsiniz.